itSM.lt Meniu Procesinis valdymas Naudingos nuorodos Naudotojo meniu
|
Service supportService support (paslaugų palaikymas) - šeši ITIL procesai, skirti klientų bei paslaugų aptarnavimui. Šių procesų paskirtis - užtikrinti, kad klientas būtų efektyviai aptarnaujamas, paslauga būtų kiek įmanoma kokybiškesnė, gedimų šalinimas būtų optimalus, o įvairūs techniniai pakeitimai nedarytų neigiamos įtakos paslaugos gavėjui. Service Support nagrinėja šiuos procesus:
Paslaugų palaikymo procesai yra orientuoti į gamybos (arba paslaugų teikimo) gerinimą: kokybės užtikrinimą, greitesnį ir efektyvesnį gedimų šalinimą ir pan. Svarbiausias procesas, struktūruojantis paslaugų palaikymą - tai Configuration management (Konfigūracijų valdymas). Visus kitus procesus galima laikyti vienaip ar kitaip aptarnaujančiais konfigūracijų valdymo procesą bei CMDB. Kita vertus, šis procesas negali efektyviai veikti, nerealizavus kitų procesų, tuo tarpu kiti - gali (tiesa, nekokybiškai) veikti ir be konfigūracijų valdymo.
Diskusija apie Service Support KomentaraiAptarimas |
Raktažodžiai
|